фотострічка

вітаю

Запрошую всіх до спілкування, особливо, колег-вчителів історії.

середа, 9 березня 2016 р.

Великий син великого народу. До 202-ї річниці від дня народження Великого Кобзаря

                                                                  ЗУСТРІЧ З НАЩАДКОМ Т.Г.ШЕВЧЕНКА

  

В 1989 році я працював за направленням як молодий спеціаліст в селі Воскресенка Іванівського району Херсонської області. Якраз в березневі дні 1989 року мені випала можливість поспілкуватись з одним із нащадків Тараса Григоровича Шевченка. Саме 9 березня 1989 року на зустріч з учнівським та педагогічним колективом Воскресенської  середньої школи приїхав Петро Харитонович Шевченко. На той час він проживав в районному центрі Іванівка і працював юристом в Іванівському райвиконкомі. В ході моєї з ним бесіди я дізнався про те, що Петро Харитонович є нащадком Великого Кобзаря по лінії Шевченка-Грушівського Павла Івановича, рідного брата Шевченка Григорія Івановича, батька поета. Я зробив напам'ять фото і через декілька днів з готовими світлинами поїхав в гості до Петра Харитоновича. На одній із світлин він власноруч зробив дарчий напис "На згадку Миколі Петровичу від правнука Т.Г.Шевченка П.Х.Шевченка. 1989 р." І цю світлину я бережу тепер як дуже дорогу реліквію.

Немає коментарів:

Дописати коментар